هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نکونام در حوالی نیمکت آبی

  • کد خبر: ۱۶۹۲۵۰
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
نکونام در حوالی نیمکت آبی
فرایند انتخاب سرمربی استقلال به روز‌های پایانی نزدیک می‌شود

هواداران استقلال با توجه به آغاز نقل‌وانتقالات تابستانه، چشم‌انتظار فعالیت تیمشان در بازار نقل‌وانتقالات هستند، اما مانند فصل‌های گذشته از ثبات روی نیمکت استقلال خبری نیست و تمرکز آبی‌ها در نقل‌وانتقالات تابستان به موضوع انتخاب سرمربی معطوف شده است. در روز‌های گذشته و پس از جدایی رسمی ریکاردو ساپینتو، گمانه‌زنی‌های متعددی درباره آینده نیمکت استقلال مطرح شده است، اما مدیران باشگاه همچنان درباره انتخاب جانشین سرمربی پرتغالی فصل پیششان تصمیم نهایی را نگرفته‌اند. با وجود این، به نظر کفه انتخاب سرمربی به سمت جواد نکونام در حال سنگین‌ترشدن است.

سردرگمی کمیته فنی آبی‌ها

خوان رامون لوپز کارو به‌عنوان جدی‌ترین گزینه خارجی هدایت استقلال نامش به میان آمده است و گفته می‌شود که این سرمربی باتجربه قرار است وارد تهران شود و پس از بازدید از امکانات باشگاه استقلال، پای میز مذاکره با مدیران این باشگاه بنشیند.

در کنار رامون لوپز، نام کریستین پانوچی هم در روز‌های گذشته مطرح شده بود، اما در کنار این سرمربیان خارجی، چهار گزینه داخلی هم نامشان به میان آمده بود که جدی‌ترین گزینه جواد نکونام است. کمیته فنی استقلال در روز‌های ابتدایی این هفته در ساختمان این باشگاه تشکیل جلسه داد، اما این جلسه خروجی خاصی نداشت و پرویز مظلومی به‌عنوان سخنگوی جلسه کمیته فنی این‌طور توضیح داد که در این جلسه کارنامه گزینه‌ها بررسی شد، اما تصمیم نهایی گرفته نشده است. جالب آنکه حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، هم ترجیح داد پس از جلسه پاسخی به سؤال خبرنگاران ندهد و جالب آنکه او در واکنشی عجیب، مذاکره با سرمربیان داخلی را تکذیب کرد.

نکونام، جدی‌ترین گزینه داخلی

مدیران باشگاه استقلال اولویتشان را انتخاب سرمربی خارجی قرار داده‌اند، اما با وجود آنکه خوان رامون لوپز کارو در راه تهران است، انتقاد هواداران استقلال از کارنامه این سرمربی اسپانیایی باعث شده است تا تصمیم مدیران باشگاه در آستانه تغییر باشد. گفته می‌شود که با وجود تکذیب مذاکره با سرمربیان داخلی، استقلالی‌ها با جواد نکونام رایزنی کرده‌اند و این سرمربی باتجربه در آستانه هدایت استقلال قرار گرفته است.

نکونام که فصل گذشته هم گزینه هدایت استقلال بود، در روز‌های گذشته برنامه‌هایش را برای هدایت باشگاه استقلال ارائه کرده است و درحالی‌که خبر ممنوع‌الکاری او مطرح شده بود، گویا نکونام مشکلی برای هدایت استقلال ندارد و در صورت توافق نهایی، او طی ۴۸ ساعت آینده به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌ها انتخاب خواهد شد. نکونام درحالی گزینه اول هدایت استقلال است که اختلاف نظر درباره انتخاب او وجود دارد، اما با این‌حال اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و تصمیم مدیران ارشد باشگاه استقلال تغییر نکند، نکونام به‌عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی می‌شود.

استقبال هواداران از سرمربی ایرانی

نکته جالب اینجاست که در میان گزینه‌های مختلفی که برای حضور روی نیمکت آبی‌ها نامشان مطرح شده است، هواداران استقلال گرایش زیادی به نکونام دارند. شاید اگر مدیران استقلال می‌توانستند در این برهه فرهاد مجیدی را راضی به حضور در استقلال کنند، بی‌شک رأی حداکثری به این مربی تعلق می‌گرفت، اما درهرحال وقتی مجیدی خودش برای حضور در استقلال تمایل نشان نمی‌دهد، مدیران این باشگاه هم ناچارند سراغ دیگرگزینه‌ها بروند.

جالب اینکه نکونام با وجود اینکه فقط یک‌فصل‌ونیم در باشگاه استقلال بازی کرده، نسبت به دیگرگزینه‌ها از بخت بیشتری برخوردار است؛ حتی بیشتر از علیرضا منصوریان که روزگاری یکی از بازیکنان محبوب استقلال محسوب می‌شد، اما ناکامی‌های او سبب شده است به‌شدت از درجه محبوبیتش کاسته شود و حتی به نقطه‌ای برسد که نکونام با اندک‌زمانی بازی در استقلال از او پیشی بگیرد و به مرد اول این روز‌های هواداران تبدیل شود. با توجه به اینکه گرایش هواداران استقلال به نکونام بیشتر است، باید دید مدیران این باشگاه در راستای جذب او چه اقداماتی می‌کنند و آیا راضی می‌شوند این مربی را بدون لحاظ‌کردن برخی مناسبات و تشریفات به‌عنوان سرمربی استقلال برگزینند یا خیر.

نکونام که فصل پیش کارش را به‌عنوان سرمربی فولاد خوزستان آغاز کرد، در دو سه روز گذشته تماس‌هایی را با چند بازیکن فولاد داشته و از آن‌ها خواسته است برای انتخاب تیم جدیدشان عجله نکنند تا تکلیف او با استقلال مشخص شود. با وضع موجود اگر استقلال با نکونام به توافق برسد، احتمالا یکی‌دو بازیکن فولاد برای فصل آینده راهی این تیم خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->